"אפקט המחצית השנייה"

06/12/2017 07:18 | מאת: צווות האתר

כסיבוב שלם עבר וכשליש מהעונה כבר מאחורינו. כמעט מידי שבוע מעתה נביא לכם מגוון פרשנויות ודיעות מפי חברי צוות האתר.

הפעם, שלושה מאנשי הצוות מתייחסים בעיקר למשחק האחרון מול אשקלון, עם מבט קדימה להמשך העונה.


שלמה לוי, כתב ואיש סטטיסטיקה:

אפקט המחצית השניה. אחד הדברים שחוזר על עצמו כל משחק זה החזרה של מכבי נתניה למשחק במחצית השנייה.

בהרבה משחקים העונה מכבי נתניה מגיעה למחצית השניה, או בעצם לא מגיעה... הקבוצה חוזרת רדומה, ללא ההתלהבות של תחילת המשחק ושל המחצית הראשונה. ראינו את זה בולט מול עכו, מכבי תל אביב, מכבי חיפה וגם מול אשקלון בשבת. הקבוצה פשוט נרגעת ומתעסקת במסירות בין השחקנים ופה ושם מביאה איזו החמצה עד שהיא סופגת את השער מטעות של שחקן כזה או אחר.

לדעתי יש לעשות חושבים איך במחצית מטריפים את השחקנים ואולי פשוט שיישארו על המגרש וימשיכו עם המסירות והתנועה עד תחילת המחצית השנייה...



שחף יוסף, כתב:

1.נראה שורגוץ', למרות שהוא בלם מצויין, לא מסתדר ללא טים, מפוזר וחסר אחריות... ללא טים ההגנה לא ניראת משהו בכלל

2. אלחסן, בין אם עושים עליו "חרם" ובין אם הוא לא טוב, פשוט לא פוגע בשבועות האחרונים... משהו עובר על הזר הענק שלנו וצריך לתקן זאת ומהר

3. דעה אישית - חייבים לפסיק עם החילופים הקבועים הללו שאביב חילוף ראשון וערן עם כל הכבוד ואני האדם שהכי מעריך אותו בעולם, אבל לאחר שהוא מתעייף לקראת הדקה ה-70 הוא יותר הורס לקבוצה מאשר עוזר
 


גלעד שפריר, כתב בכיר:

כמה תובנות שעלו לי מהמשחק האחרון ולהמשך:

1. לגבי המשחק נגד אשקלון - נראה היה שקייטה לא קיבל מספיק כדורים והלך לאיבוד. אם הוא בתקופה לא טובה, צריך למצוא לזה פתרון, מה גם שאין חלוץ בספסל

2. הקישור - לפעמים נראה לא יצירתי מספיק ולא מגוון - אין מחליף מתאים כשערן לוי לא בכושר מלא/מתעייף

3. החיסרון במגן שמאלי טוב, זועק - בן צעירי לא מספיק טוב והקהל גם מוריד לו את הביטחון עוד יותר. משהו חייב לקרות מצד המועדון

4. ינואר מתקרב - הייתי מחליף קוגבניה ואת ריביירו ובמקומם מביא קשר כנף ומגן שמאלי

5. הפציעה של גיא גרוס - עמימות ומסתוריות לגביו ...

6. בהמשך לסעיף 4 - קוגבניה נראה אדיש מדי ולא מסוגל לשנות משהו במשחק של הקבוצה בכניסה שלו. חוסר יצירתיות? חוסר התאמה לעמדה?
 


מסכימים? יש לכם דיעה אחרת? הגיבו לנו למטה.

צילום: ניר אנשר